Subject: IP7275-K1 Põlva Eoste fiider 1. etapp. Himmaste küla, Põlva vald, Põlva maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 16:02:33 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib 10 kV elektriliinide rekonstrueerimise
projekti Eoste külas ja Himmaste külas, Põlva vallas, Põlva maakonnas.

Projekti koosneb kolmest etapist ja selle eesmärk on asendada
amortiseerunud elektriliinid ning nõnda parandada piirkonna
elektrivarustuse töökindlust ja kvaliteeti.

Esimese etapi raames asendatakse 1 alajaam (Jõgise), demonteeritakse üks
alajaam (Eoste), paigaldatakse ca 5 km uusi maakaableid, ning
demonteeritakse ca 4,1 km 10 kV õhuliine ja 0,2 km madalpinge õhuliine.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.