Subject: Mure
From: "Kristine Allik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 09:19:05 +0200

Tere!

 Kirjutan teile Saaremaalt, Kallemäe külas asuvast Kallemäe koolist. Meil
on mure liiklusmärkidega kooli vahelisel maanteel: Masa-Laimjala-Tumala
tee nr.132. Masa poolt sõites enne kooli on märk, mis piirab sõidukiiruse
70 km/h. Kuid lisamärk "Lapsed teel" oleks tõepoolest väga oluline, et
juhte teadlikumaks teha ja hoida kooli ümbruses liiklus ohutumana. Vastav
liiklusmärk on paigaldatud hoopis paremale poole suunduvale külavahelisele
teele paigaldatud.
 Laimjala poolt aga sõites , Kallemäe suunal on mõlemad märgistused
olemas, esimene on kiirusepiirang ja vahetult enne kooli on märk " Lapsed
teel".
Võiks kindlasti kaaluda, et tagada ühetaoline turvalisus mõlemal suunal.
Tegemist on kindlalt soovitatava muudatusega, mille alusel liiklusohutuse
taset saaks tõsta ja juhtide tähelepanu suunata suurema ettevaatlikkuse
peale, eriti kooli lähedal.
Parimat,

Kristine Allik
majandusjuhataja

Saaremaa Toetava Hariduse Keskus
Tel. +372 53477540 | [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.