Subject: Veriora piirkonnas elektrikaabli projekti kooskõlastuse taotlus
From: "Kraav, Enn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 18:52:50 +0200

Tere

Koostasin Elektrilevi tellimisel Põlvamaal Räpina vallas Veriora alevikus
elektrikaablite projekti, mille kooskõlastasin Transpordiametiga
05.04.2024.a.  (kooskõlastus nr. 7.1-2/242657-5, lisasin selle saadetava
dokumentatsiooni koosseisu).  Selle kooskõlastatud projekti järgi alustati
ka kaablite paigaldustöid. Veriora-Soohara teega paralleelsel lõigul km.
0,7-1,66 teostati projektijärgse trassi alusel kõigepealt puurimistööd,
seejärel kolm nädalat hiljem alustati kaevetöödega. Selgus, et vahepeal
oli nimetatud lõigus kaevatud tee äärde uued maanteekraavid, mis osaliselt
kattusid valitud kaablitrassiga. Seetõttu tuli kaablitrassi nihutada
maanteest eemale erakinnistute poole ca 1-1,5m . Seega nimetatud lõigus
nihkub kaabel maantee kinnistult välja,  Veriora-Soohara tee kinnistule
jääb ainult ristumiskohas km. 1,66.
Täiendasin joonist, kandsin plaanile selles lõigus teostusjoonise alusel
kaabli tegeliku paiknemise koos kõrgusmärkidega ja ka uue kraavi
kontuurid.

Palun kooskõlastada projekt koos tehtud muudatustega.

Lisa: Allkirjastatud projekt.

Lugupidamisega
Enn Kraav
Leonhard Weiss OÜ
Vanemprojekteerija
53359520

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.