Subject: IP6769 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 16:21:16 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6769 „ Vändra-Viluvere Saeveski HL
10kV rekonstrueerimine, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond“

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamiseks lisasin asendiplaanid allkirjastatud
manusega ja palun need kooskõlastada

Varasem kooskõlastus: 7.1-2/24/8463-4 (Trassi muudatus kuna esialgu
kooskõlastanud maaomanik ei allkirjasta notariaalset lepingut ning
sundvaldus ei ole võimalik)

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.