Subject: Ehitamise alustamise teatise vorm, riigitee nr 11250 Tallinna-Viimsi-Randvere tee km 16,54-16,60
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 11:29:57 +0200

From: Siim Jürima <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 11:25 AM
To: Egle Meelind <[email-masked]>
Subject: Ed: Ehitamise alustamise teatise vorm, riigitee nr 11250
Tallinna-Viimsi-Randvere tee km 16,54-16,60

Tere

Edastame ehitamise alustamise teatise vormi riigitee nr 11250
Tallinna-Viimsi-Randvere tee km 16,54-16,60, Randvere keskus bussipeatuse
ehitustööde kohta.

Lugupidamisega
Siim Jürima

teede vanemspetsialist

ehitus- ja kommunaalosakond

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8861

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.