Subject: Planeeritav ehitise laiendus Järvevana tee 3 kinnistul
From: "Elvo Themas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 16:11:25 +0200

Tere!

Koostame renoveerimisprojekti Järvevana tee 3 (Tallinna Vesi AS
veepuhastusjaam) büroohoonele. Tehnosüsteemide uuendamise käigus oleks
vaja hoone katusele ehitada eraldi ventilatsioonikamber. See saaks olema
ca 0,5m kõrgem hoone praegusest kõige kõrgemast osast (vt manuses olev
eskiis).

Kas selleks on vaja Transpordiametilt taotleda luba või
projekteerimistingimused või kooskõlastada hiljem projekt teiega?

Parimate soovidega

Elvo Themas

juhataja

  +372 507 7550

   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Vanamaja Projekt OÜ

<https://www.google.com/maps/place/Saekoja+36a,+50107+Tartu/@58.3632585,26
.7267483,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46eb37257710181f:0x900d780b4d9e2afd
!8m2!3d58.3632585!4d26.728937>   Saekoja 36a 50107 Tartu

  +372 735 0370

   <http://www.vanamaja.ee> www.vanamaja.ee

 <https://www.facebook.com/VanamajaProjekt>
<http://fb.com/msg/vanamajaprojekt>
<https://www.linkedin.com/in/elvo-themas-414164164/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.