Subject: autode statistika aastate lõikes
From: Üllar Tali <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 09:48:26 +0200

Tere

Kahjuks ei leidnud transpordiameti sõidukite statistika lehelt vastavat
statistikat seega pöördun otse e-kirja teel.

Sooviks tabeli kujul ülevaadet, kuidas on Tallinnas ja Harjumaal muutunud
sõiduautode ja ühistranspordi sõidukite arv alates 2010 kuni 2023 aastate
lõikes.(eraldi Tallinn ja eraldi Harjumaa ning eraldi sõiduautod ja eraldi
ühistransport)

Ja kui on võimalik välja tuua eraldi ka esmaregistreeringud ja arvel
olevad sõidukid sama perioodi kohta, siis sooviks seda ka.

Kas te Tallinnas mõõdate liikluse sagedust(näiteks Paldiski mnt mõnel
ristmikul)? Kas oskate öelda kuidas on tipptund erinev mittetiptunniga
võrreldes?

Kindlasti on teil ka statistika jalgratturitega juhtunud õnnetuste kohta
aastate lõikes.

Ette tänades,

Üllar Tali

Vanemprojektijuht

Infortar AS

5090159

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.