Subject: AS Tartu Agro kasutuses olevad põllumaad
From: Anu Lepist <[email-masked]>
To: Allan Ladva <[email-masked]>, [email-masked]
Date: Mon, 28 Oct 2024 11:09:08 +0000

Tere!

AS Tartu Agro on küsinud Transpordiametilt mitmele tee ehituse alla mineva
maatüki kohta luba kasutada maad harimiseks ja vilja koristuseks kuni ehituse
alguseni. 

Hetkel palub Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet (PRIA) meilt
tõendit riigimaa kasutamise õguse olemasolu kohta 15. juuni 2024 aasta seisuga
kinnistutel:

79301:001:1377

79301:001:1423

79301:001:1452

79301:001:1453

83101:003:0550

83101:003:0777

83101:003:0781

83101:003:0783

AS Tartu Agro palub Transpordiametil sõlmida meiega leping nende kinnistute
kasutamiseks.

Leping on vajalik PRIA pindalapõhiste toetuste taotlemiseks/väljamaksmiseks.

PRIA andmetel saab lepingu koostada tagasiulatuvalt ja alguse kuupäevaks tuleb
märkida 15.06.2024 ja lepingu lõpukuupäev võib olla mistahes juba möödunud
kuupäev (nt. 31.08.2024).

Oleme valmis täiendavalt selgitama ning vastama kõigile küsimustele.

Lugupidamisega ja vastust ootama jäädes

Anu Lepist

AS Tartu Agro

5126469
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.