Subject: Meilimine: Are Tiigi TM-367-24_0.pdf
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Margus Pikkor'" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 09:50:25 +0200

Tere,

Teostame Tori vallas Are alevikus Tiigi kü geoaluse mõõdistust. Geoalusele
jääb Tallinn-Pärnu-Ikla tee ääres paiknev kiiruskaamera. Meie käsutuses
olevates varasemates andmetes puudub teave kiiruskaamera elektrikaabli
(samuti sidekaabli, kui on) paiknemise kohta. Palun võimalusel jagada meile
vastavat infot.
Töö tellijaks on Tori Vallavalitsus.

Lugupidamisega

Peeter Kangur
55 11268
OÜ Pärnu Maamõõduteenistus, juhataja
Teie sõnum on valmis saatmiseks koos järgmise faili või lingitud manustega:

Are Tiigi TM-367-24_0.pdf

Arvutiviiruste eest kaitsmiseks võivad meiliprogrammid keelata teatud tüüpi
failimanuste saatmise või vastuvõtmise. Kontrollige oma e-posti
turbesätteid, et määrata, kuidas manustega toimida.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.