Subject: Tehnilised tingimused taotlusele nr 202410-0431
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 16:31:32 +0300

Tere!

Saadame tehnilised tingimused taotlusele nr 202410-0431 
Siderajatiste/kaablite ümberpaigutamine Pringi küla.
Tehnilised tingimused lisatud kirjale.

Lugupidamisega

Eidi Laur
optikavõrgu projekteerija
[email-masked]

Käesolev e-kiri on saadetud Elisa äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. Me ei võta vastutust e-kirja või selle manuste 
avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.