Subject: FW: Muuga tee JJT, Muuga küla, Metsakasti küla, Viimsi vald
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 12:47:04 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Sergei Tunka <[email-masked]>
Sent: Friday, October 25, 2024 12:42 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Siim Jürima <[email-masked]>; Imre Saar 
<[email-masked]>; Taavi Valgmäe <[email-masked]>; Margus 
Sööt <[email-masked]>; Rait Parve <[email-masked]>
Subject: Muuga tee JJT, Muuga küla, Metsakasti küla, Viimsi vald

Tere,

Tänan märkuste eest. Märkused täidetud. Saadan täiendatud joonised ja 
seletuskirja.

https://www.dropbox.com/scl/fi/3r8pusnfe8u5rpuyrtsuy/2024-10-25.zip?rlkey=tvzae2fqew2u2b87p4ryltnkx 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/3r8pusnfe8u5rpuyrtsuy/2024-10-25.zip?rlkey=tvzae2fqew2u2b87p4ryltnkx&dl=0> 
&dl=0

Kuna sõidutee valgustamiseks  on nüüd kasutatud h=10/1,0 m mastidega 
lahendus , siis esitada ka  uus valgusarvutuse  Dialux EVO fail  (praegu on 
esitatud pdf valgusarvutuse aruanne h=8m mastidega).

Esitatud.

Puudub katete taastamine sademeveetorustiku ristumisel Veehaldja teega ja 
paigaldatava teetruubi ristumisel Maahaldja teega. Kas teetruup 
paigaldatakse lahtisel või kinnisel meetodil? Juhul, kui Veehaldja tee ja 
Maahaldja tee ristmikud ehitatakse välja samaaegselt käesoleva projektiga, 
siis peaks olema selle kohta kuskil täiendav märge.

Plaanile lisatud vastav märkus.

Tehnovõrkude koondplaani Märkus 12 kohaselt tuleb teostada ka truubi T19-3 
(PK 2+60) ühe rõnga demonteerimine, kuid teede osa seletuskirja punktis 
3.2.3 antud info puudub. Seda teemat tuleks ühtlustada. Lisada hinnang,  kas 
kraavi, sõidutee taastamise vaatest on see tegevus sobiv (ega ei kahjustata 
mullet rõnga eemaldamisega.)

Täiendatud ja ühtlustatud.

Kuidas saab toite Muuga tee – Loomisvälja tee – Lasketiiru tee ristmiku 
ülekäiguraja valgustus? Ei tuvastanud ühendust olemasoleva 
tänavavalgustusega.

Täiendatud.

TL projektiosa seletuskirja punktis 3.10.4 on märgitud, et sõidutee 
valgustid on 9m kõrgused ja 2m konsooliga, kuid EL osa seletuskirjas ja 
asendiplaanil 10m kõrgused ja 1m konsooliga. Palun ühtlustada.

Ühtlustatud.

Asendiplaanil on märgitud kaevu SK-8 väljuva toru põhja absoluutkõrguseks 
12,24, kuid pikiprofiilil 12,29. Palun ühtlustada.

Ühtlustatud.

Kuna riigitee ristlõikes saavad lahti kaevatud kohad uue asfalti, võib-olla 
selle väikese vahejupi ka täislaiuses taastada, jääb ühtlane sõidumugavuse 
mõttes.

Tehtud.

Lisada selgitus, et Veehaldja tee ja Metshaldja tee mahasõidud ehitatakse 
välja koos jalgratta- ja jalgteega.

Lisatud.

IKÕ:

Kõikidele joonistele panna peale põhja-lõuna suund.

Lisatud

Kõikidel joonistel peab olema täielikult peal riigitee nimi ja 
katastritunnus.

Tehtud

Joonis 1-2 , 1-5, 1-9 Ala sihtotstarbe kastis kirjas jalgtee, aga 
tingmärkide seletuses jalgratta- ja jalgtee, pos 5 jälle kirjas jalgratta- 
ja jalgtee, samuti pos10  ja 11 jne. Justkui ühel pool teed on jalgtee ja 
teisel pool teed jalgratta- ja jalgtee. Kui ongi mõlemad, nii jalgtee kui 
jalgratta- ja jalgtee siis peaks tingmärkides selle ka nii lahti kirjutama. 
Aga seda ka siis ainult neile plaanidele, kus reaalselt ongi kaks erinevat 
liigi teed.

Tehtud

Joonisel 1-5 kujutada JJT IKÕ ala parempoolne ots kuni põrkepiirdeni.

Tehtud

Joonisel 1-4 POS3 ei peaks ära katkema plaani servas vaid edasi minema sama 
positsiooniga plaanil 1-7

Tehtud

Pos 23  IKÕ ala teha lühem vasakult poolt otsast. IKÕ ala ei seata sinna, 
kus reaalselt kaablit riigitee alusel maal pole.

Tehtud

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.