Subject: 24-08.kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 14:25:58 +0300

Tere.
REK Projekt OÜ koostab RMK tellimusel Põlva maakonnas Räpina vallas ja
Põlva vallas asuva Laane Mets (Tromsi) objekti metsakuivenduse
maaparandussüsteemide ja metsatee rekonstrueerimise projekti (töö nr
24-08).

Riigiteede kaitsevööndisse EH4 Laane tee ja 18169 Partsi-Timo
kõrvalmaantee ristumiskohale projekteeritud vaid liiklusmärk nr 221 koos
kahe lisatahvliga „LAANE tee“ (vt joonis 2).
Täiendav info on kätte saadav projekti seletuskirjas ptk 9.2.

Tervitades,
Andrei Glazatšev
REK Projekt OÜ
+372 55 662 152

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.