Subject: Eelläbivaatuse taotlus Kiili vald Kangru tee T3
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 17:08:29 +0300

Tere

ELEKMAN  OÜ koostab  projekti  24HA15 Kangru tee T3  Kiili vald  Harju 
maakond

Põhiprojerkti koostamine

Osa2  Valgustus ja side

Palun enne projerkti  kõikide osade   tervikuna kooskõlastusele  saatmist

võimasluse  korral  eelnevalt  läbi  vaadata  välisvalgustuse   ja sideliini 
trasside lahendus

Lugupidamisega

Tõnu Pomerants

Elekman OÜ

5011 417

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.