Subject: FW: Läbivaaatamiseks töö 24HA15
From: "Andrus Tull" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 15:07:06 +0300

Tere

Minule saadeti otse selline valgustuse projekt.

Minu ettepanek :

KOV -l projekteerida uus elektriliitumine  10/0,4 kV alajaamast „Trummi“ ja 
ühendada viimasest puitmastist valgustuse õhukaabel AMKA 3x25+35 mm2  lahti 
, siis on võimalik uuele Kangru tänavale valgustust projekteerida 
olemasolevast valgustuse liinist..

Vaela teel on puitmastidel (12 tk.) Na valgustid saavad toite 
Transpordiameti kilbist , TRAM liitumiskilp on 2+2 lõigu ääres (joonis 
manuses)

Praegu soovib projekteerija Transpordiameti võrku lisada uue Kangru tänava 
valgustuse .

Selline lahendus on jäänud mingil põhjusel (mida ei oska pakkuda) , et 12 
valgustit puitmastidel saavad elektritoite Transpordiameti kilbist.

Lugupidamisega

Andrus Tull

Elektriinsener

Teehoiuteenistus

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 16, 2024 1:02 PM
To: Andrus Tull <[email-masked]>
Subject: Läbivaaatamiseks töö 24HA15

tere

Saadan läbivaatamiseks     töö  24 HA 15    Kangru tee T3  põhiprojekti 
koostamine

 Osa 2  Valgustus  ja side'

lahendus võib veel natuke  muutuda

Lugupidamisega

Tõjnu Pomerants

5011 417

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.