Subject: Projekti täienduse kooskõlastus. - Ulenurme-Kylitse-MUUDATUS-01
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Germo Ilvesmets // Esprii'" <[email-masked]>,'Reio Jüriöö' <[email-masked]>, "'Janar Taal'" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 15:58:20 +0300

Tere,

Saadame kooskõlastamiseks Ülenurme-Külitse projekti täienduse.
Ületuskohta nihutasime vastavalt Janar Taali ettepanekule 2,5 meetrit.

Mikk Mutso

OÜ Esprii
Tel. 50  26 788
[email-masked]
www.esprii.ee

-----Algsõnum-----
Saatja: Janar Taal <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 21. oktoober 2024 15:15
Adressaat: [email-masked]
Koopia: 'Germo Ilvesmets // Esprii' <[email-masked]>; 'Reio Jüriöö'
<[email-masked]>
Teema: RE: Ulenurme-Kylitse-MUUDATUS-01

Tere

Projekti muudatus tuleks ikkagi ära kooskõlastada, kuid mina isiklikult
leian et Ülenurme poolset tee ületuskohta tuleb nihutada 2,5m Ülenurme
poole. Siis ei pea jalakäija seisma teepeenral et teed ületada ja ei hakka
teed ületama diagonaalselt, kuid ta alustab tee ületamist mahasõidu
raadiuselt.

Parimate soovidega

Janar Taal

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, October 21, 2024 11:13 AM
To: Janar Taal <[email-masked]>
Cc: 'Germo Ilvesmets // Esprii' <[email-masked]>; 'Reio Jüriöö'
<[email-masked]>
Subject: Vs: Ulenurme-Kylitse-MUUDATUS-01

Tere Janar,

Mis sa arvad, kas peaksime saatma suurele ringile uuesti
kooskõlastamiseks?

Mikk Mutso

OÜ Esprii
Tel. 50  26 788
[email-masked]
www.esprii.ee

-----Algsõnum-----
Saatja: Germo Ilvesmets // Esprii <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 21. oktoober 2024 11:10
Adressaat: [email-masked]
Teema: Ulenurme-Kylitse-MUUDATUS-01

Hei

Saad allkirjastada.
Ja siis peab vaatama, kuidas TRAM'iga saab.

Germo

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.