Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 15:28:14 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/31242 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, Mererohu tee// 3// 5, 
Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, Mere tee 9a// Mererohu tee// 1// 
3// 4// 5// Rohuneeme tee 51a, Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, 
11251 Viimsi-Rohuneeme tee// Mererohu tee// 1// 3// 4// 5, Harju maakond, 
Viimsi vald, Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee// Kobrulehe// Mererohu 
tee// 1// 3// 4// 5// Rohuneeme tee L14// L5, Harju maakond, Viimsi vald, 
Pringi küla, Mererohu tee (Sidevarustus, Reovee kanalisatsioon, Veevarustus, 
Sadeveekanalisatsioon, Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehis § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27148829>  (menetlus nr: 
333839), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister