Subject: Aaviku tee 2 kinnistu, Kersalu küla, Lääne-Harju vald elektriliitumise projekti kooskõlastamine
From: "Kaarel Peetmaa" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 15:21:06 +0300

Tere

Projekteerin Elektrilevi OÜ tellimusel Aaviku tee 2 kinnistu, Kersalu
küla, Lääne-Harju vald, Harju maakond liitumist elektrivõrguga.

Elektriliitumise lahendamiseks on vajalik maakaabli paigaldamine 8
Tallinn-Paldiski tee katastriüksusele ning jaotus-ja liitumiskilbi
paigaldus tee kaitsevööndisse.

Saadan kooskõlastamiseks vajalikud dokumendid.

Lisaks palun Teie poolset hinnangut, kas rajatavele uuele kaablilõigule on
vajalik uue kasutusõiguse seadmine arvestades, et uus lõik jääb
olemasoleva kaabli kasutusõiguse alasse.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

 <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.