Subject: LC1368 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 10:21:56 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC1368 „ Kalli maantee 2c kaitsme
nimivoolu suurendamine, Tõstamaa alevik, Pärnu linn, Pärnu maakond“

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamiseks lisasin asendiplaanid manusena ja palun
need kooskõlastada

Kooskõlastamiseks piisab lihtvastusest sellele kirjale.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.