Subject: Antsla linnas pargipinkide paigaldamine
From: "Ene Tooming" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 13:41:15 +0300

Tere

Palun kooskõlastada transpordimaale jalakäijatele mõeldud pargipinkide
ja nende juurde kuuluvate prügikastide paigaldus Antsla linna:

1) Jaani tänavale, Antsla-Haabsaare tee L5 (25194) tunnus 14201:001:0248
(pilt 1), orienteeruva asukohaga XY:6412123.59, 649970.21

2) Jaani tänavale, Antsla-Haabsaare tee L11 (25194) tunnus
14201:001:0253 (pilt 2), orienteeruva asukohaga XY: 6411885.54, 649937.81

Pargipingid on tähistatud asukohaskeemidel punasega. Pingi külge on
kinnitatud äärekivi, mis asetatakse murukamara sügavuselt maapinnale
(näide pilt 3).

Lisaküsimuste korral palun pöörduda minu poole.

-- 
Lugupidamisega

Ene Tooming
Antsla Vallavalitsus
keskkonnaspetsialist
+372 53492922

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.