Subject: bussiootekoja rajamine
From: "Martin Tee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 10:28:34 +0300

Tere

Lääneranna vallavalitsus soovib kooskõlastada Lääneranna valda Raheste
külla Raheste bussipeatusesse (peatuse nr 6700764-1) bussiootekoja
rajamise. Ootekoja soovime rajada Tõstamaa poolsele sõidusuunale
transpordimaale vahetult olemasoleva bussipeatuse posti taha. Ootekoja
mõõtmed oleksid 1,5x3 meetrit.

Lisatud kavandatava asukoha skeem.

Lugupidamisega,

Martin Tee

Lääneranna vald
Teede- ja transpordispetsialist
+372 5191 1591
 <https://www.laanerannavald.ee/> https://www.laanerannavald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.