Subject: Re: Vastus päringule
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:41:12 +0300

Tere

Tänan, loodan kummipostide kiirele paigaldamisele, kuid kas need ei sõideta 
talvel lumesaha poolt ära? Meil on ikka palju lund olnud talviti ja suuremad 
vallid tee ääres ja lumavall on tavaliserlt meie hoone vastas lausa olnud?

NB! Tee laiendamine on väga hea mõte, sest nagu piltidel näitasin, seal on 
tõesti ruumi kuhu laieneda.

Lugupidamisega

Tiina Kostabi

Kuupäeval neljapäev, 17. oktoober 2024 at 13:24, kirjutas 
[email-masked]:

Tere

Täname pöördumast ja probleemist teadvustamast. Kahju, et eelnev 
liiklusmärgiga tähistus olukorda ei parandanud. Täna käisid Transpordiameti 
hooldepartnerid kohapeal olukorda hindamas. Paigaldame katusenurgast 
sõidukite eemale juhtimiseks sõiduteele 4 kummist püsttähist, mis sõidukid 
majast eemale suunavad. See lahendab selle probleemi ära. Hooldepartner 
teostab antud töö esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 1 kuu jooksul. 
Lisaks võtame plaani uuel aastal soojemate ilmade saabudes antud kurvis tee 
laiendamise, hetkel vastu talve selliseid töid enam ei teostata.

  <file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg> 
Lugupidamisega

Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.