Subject: Kinnistute Tiku ja Meistri piirangud uue Tartu-Tallinn teega
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 12:36:53 +0300

Tere

Sooviksin tead millised piirangud on järgmiste kinnistutega:

Kinnistud: 6101:001:0401 Tiku

61601:001:2360 Meistri.

Manusega kaasas kinnistule ehitamise soov märgitud kollase märgiga.

Parimat soovides

Kaja Toom

juhataja

OÜ Eltas Auto

tel. 5328 5740

e-post: [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.