Subject: Teavituskiri
From: Segesment OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 16:47:17 +0300

Lugupeetud Maaomanik või tema Esindaja

Käesolevaga teatame, et vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele oleme 
kohustatud teostama liinikoridori ülevaatust ning hooldustöid Teile 
kuuluva(te)l kinnistu(te)l.

Rohkem infot hooldustööde kohta saab leida antud kirja manusest.

Palume kinnitada e-kirja kättesaamist! Sobivad vabas vormis vastused nagu 
näiteks "Info käes" või "Olen teadlik"

Lugupidamisega,
Margus Saul
Segesment OÜ
56159195
 <http://www.metsahooldus24.ee/> www.metsahooldus24.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.