Subject: FW: 11304 km 4,0 ja Uudismaa tee mahasõidu projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 14:52:50 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Karl Kärpuk <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 16, 2024 2:37 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>; Teelahendused OÜ 
<[email-masked]>; Madi Nõmm <[email-masked]>
Subject: 11304 Aruküla-Kostivere tee ja Kurgla uudismaa tee mahasõidu 
probleem

Tere!

Transpordiamet on kooskõlastanud OÜ Teelahendused töö nr PP-24-07 "Harju 
maakond, Raasiku vald, Kurgla küla, riigitee 11304 Aruküla-Kostivere km 
4,000 ja Kurgla uudismaa tee ning Jõelähtme vald, Aruaru küla, riigitee 
11103 Maardu-Raasiku km 9,292 ja Kiiajärve tee ristumiskohtade 
rekonstrueerimise põhiprojekt".

11304 Aruküla-Kostivere maantee ja Kurgla uudismaa tee ristumiskoha 
lahenduse juures on tekkinud maaomaniku vastuseis. Lisasin manusesse 
kõnealuse mahasõidu asendiplaani. Maaomanik ütleb, et ei taha enda katastri 
peal (Silla 65101:002:0115) näha mingeid muudatusi (rääkisin ka täna 
telefonitsi uuesti maaomanikuga ning otsus jääb endiseks). See tähendab, et 
mahasõidule projekteeritud kraavi ei tohi ikkagi kaevata (ühtlasi ka mitte 
joonisel näha olevat mahasõitu nende kinnistule, kuid see ei ole probleem).

Lisasin manusesse olukorra skeemi, kuhu kandsin peale ka pinnavee info.
Aluspinnaseks on rähkne liivsavi.

Kas on mõeldav seda mahasõitu ilma kraavita ehitada?

Lugupidamisega,

Karl Kärpuk

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi

+372 52 59 019

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.