Subject: Varnja
From: "Andres Mumma" <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Janar Aleksandrov" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 10:39:43 +0300

Tere,

Saadan meie uue ajutise lennupiiranguala taotluse, mille Keskkonnaamet on
juba kooskõlastanud. PPA-le on taotlus ka juba esitatud ja on
kooskõlastamisel.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

From: Janar Aleksandrov <[email-masked]>
Date: Monday, 14. October 2024 at 10:27
To: Andres Mumma <[email-masked]>
Subject: Varja uus

TÄHELEPANU!: Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Saadetud rakendusest  <https://aka.ms/AAb9ysg> Outlook Androidile

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.