Subject: Projekti kooskõlastamine_P24012
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 08:44:52 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel
projekti „Vihterpalu mahasõit“ (P24012).

Tee asub Vihterpalu külas, Lääne-Harju vallas, Harju maakonnas.

Projektiga on ette nähtud Vihterpalu mahasõidu ehitamine 70m ulatuses,
parkla rajamine vähemalt 8 sõiduautole ning olemasolevalt riigiteelt
mahasõidu sulgemine.

Planeeritava tee asukohas olemasolev tee puudub.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lisad:

1.         Asukohaskeem (pdf)

2.         Seletuskiri (pdf)

3.         Tee projektplaan (pdf ja dwg)

4.         Tee ristprofiilid (pdf)

5.         Tee pikiprofiil (pdf)

6.         Transpordiameti seisukoht projekteerimistööde lähteülesandele

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.