Subject: Kukesaare ehitusprojekti kooskõlastamine_Transpordiamet
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 16:38:34 +0300

Tere

OÜ Vesine on koostanud RMK tellimusel ehitusprojekti "Kukesaare 
metsakuivenduse ja teede rekonstrueerimine ning tee ehitamine" töö nr. 
2022-09 ning esitab selle Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks esitatav projekt on alla laetav aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/u2lbyus2rydj56ij5d8rs/2022_09_Kukesaare_Ehitusprojekt_V01.2.pdf?rlkey=jzicaa3zuopytcsqz9q1doztt 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/u2lbyus2rydj56ij5d8rs/2022_09_Kukesaare_Ehitusprojekt_V01.2.pdf?rlkey=jzicaa3zuopytcsqz9q1doztt&st=q3laifg8&dl=0> 
&st=q3laifg8&dl=0

Projekt on esitatud transpordiametile kooskõlastamiseks kuna osad projektis 
ette nähtud tööd jäävad tugimaantee "Rakvere-Luige" ( tee nr.21 ) 
kaitsevööndisse

Küsimuste korral julgelt ühendust võtta .

Võimalikult kiiret kooskõlastust ootama jäädes

Lugupidamisega

Rasmus Suik

55540668

OÜ Vesine

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.