Subject: Palgisaare tee ehitamine (laoplatsi kooskõlastamine)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 11:33:55 +0300

Tervist!

Transpordiamet on varasemalt sõlminud RMK-ga ristumiskoha ehitamise lepingu 
nr 7.1-1/24/2744-2.

Ristumiskoha ehitamise aluseks on Teelahendused OÜ poolt koostatud 
põhiprojekt (töö nr 24-03).

Ristumiskoha projekt on omakorda Piiber Projekt OÜ poolt koostatava 
"Palgisaare tee ehitamine" (töö nr PP-2023-EP-7) ehitusprojekti lisa.

Kuigi ristumiskoha ehitamise leping on juba sõlmitud, on jäänud 
Transpordiametiga kooskõlastamata metsatee projektiga kavandatava laoplatsi 
ehitamine.

Laoplats (mõõtmed 7x200m) on planeeritud riigitee kaitsevööndisse ning 
kujutab endast puistust lagedaks raiutud ala, kuhu soovib RMK aeg-ajalt 
puitmaterjali ladustada.

Saadame Teile kooskõlastamiseks projektplaani, kuhu on märgitud ka 
kavandatava laoplatsi asukoht.

Palume Teilt kiiret reageerimist, kuna projekt on ekspertiisis ning ekspert 
ootab täiendatud projekti hiljemalt 20.10.2024.

Küsimuste korral võtke julgesti ühendust!

Lugupidamisega,

Andre Näkk

53490961

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.