Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 14:58:24 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/09685 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Mannare küla, 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru 
tee// Selja küla, Kase tee 5// 7// 9// T1// Kääriku tee 4// 6// 8// Rakvere 
mnt 13// 15// 17// 18// Selja koolitee 19// 21// 23// 26// 7// T3 (Pärnumaa 
Tori vald Selja PON) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiameti kiri 13.05.2024 nr 
7.1-2/24/7566-2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27134790>  (menetlus nr: 
453669), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIS PUUST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister