Subject: Fwd: Uusküla Kaasiku tee äärde,Ääre tee 2 kinnistule reklaami paigaldus taotlus
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 13:02:30 +0300

Tere, soovin paigaldada, reklaami Uusküla Kaasiku tee äärde, ääre tee 2 
kinnistule 12,5 meetri kaugusele Kaasiku tee servast.

Ääre tee 2 kinnistu omanikuga kokkulepe olemas.

Lugupidamisega Mait Mäekask

                           Velled oü

                           5101325

                           [email-masked]

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked]
Kuupäev: neljapäev, 10. oktoober 2024 at 13:00
Pealkiri: Fwd: Uusküla Kaasiku tee äärde,Ääre tee 2 kinnistule reklaami 
paigaldus taotlus
Adressaat: Mait Mäekask <[email-masked]>

https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/GLixRE2

https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/0TZo6Rc

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.