Subject: Projekteerimistingimuste taotlus Elering AS 110 kV õhullini L182 ümbertõstmiseks
From: Indrek Lillemäe <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 15:50:41 +0300

Tere

E-Service AS, kes esindab SIRIN DEVELOPMENT OÜ-d palub väljastada
Transpordiametil

tehnilised tingimused Elering AS 110 kV õhuliini L182 mastide M44 … M42
ümbertõstmiseks

maaüksuse „11 Tallinna ringtee“ (KÜ tunnus: 30401:001:1952)
kaitsevööndisse (uued mastid

M44, M43, M42 ja M42A).

Lisaks kulgeks õhuliin üle maaüksuse „11 Tallinna ringtee“ (KÜ tunnus:
30401:001:1954).

Manuses eskiisplaan ning Elering AS tehnilised tingimused 2-7/2022/757.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Indrek Lillemäe

Projekteerimisosakonna juhataja

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 5 123 057

  <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.