Subject: Re: Taotlus
From: Pühali <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 13:07:01 +0300

Tere taas!
kuna puidust suunavaid silte te ei aksepteeri, siis sooviks tee 
ristumiskohtadesse panna pruuni taustaga metallist sildid, mis on 
maanteeameti poolt pandud ka teistele asutustele.
Soov panna tee äärde kokku 8 teemärgist. Esimene nendest Tallinn Pärnu mnt 
ääres, kus keerab Kernu poole. Sinna võiks panna sildi "Pühali Hea Elu 
Keskus 8" (mis näitaks koha nime, koha kaugust kilomeetritest ja suunda)

Kas ma saan kuskil kaardi peal täpsemalt kohad ära märkida ja selle teema 
töösse panna?

Lugupidamisega

Keijo Tismus
Pühali Hea Elu Keskus
+372 5590 8800
www.puhali.ee

Kuupäeval teisipäev, 27. august 2024 at 11:36, kirjutas 
[email-masked]:

Tere!

Teie poolt esitatud materjalide alusel Transpordiamet ei saa väljastada 
liiklusvälise (reklaami) paigaldamise lubasid.
Lisasin kirja manusesse kaks pilti koordinaatidega, kuhu taotluse järgi 
soovite paigaldada teabevahendeid.
Transpordiameti kodulehel on juhendmaterjalid, kus on täpsemalt kirjas, 
missuguste esitatud materjalide alusel ja kriteeriumitel on võimalik luba 
väljastada. Link kodulehele 
https://transpordiamet.ee/taotlused-blanketid#liikluskorraldus-maa.
Peale reklaamide on paljudel juhtudel võimalik kasutada teeninduskohtade 
viitamiseks vastavaid liiklusmärke.
Kui soovite lisainformatsiooni märkide või liiklusväliste teabevahendite 
kasutamise/paigaldamise kohta, siis võite helistada või kirjutada otse 
minule.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes
liikluskorraldaja
5117377

Tere,
Saadan teele allkirjastatud taotlused Pühali Hea Elu Keskuse ja Pühali 
kohviku siltide paigaldamiseks tee äärde. Siltide asukohti on 2 tk 100 
meetrise vahega.
Taotlused ja asukohad (kaardil) manuses.

Lugupidamisega

Keijo Tismus
Pühali Hea Elu Keskus
+372 5590 8800
www.puhali.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.