Subject: RE: Paldiski Kadakaranna kinnistu plats
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 14:28:55 +0300

Palun reg

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Monday, October 7, 2024 3:32 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Paldiski Kadakaranna kinnistu plats

Tere.

Valla nõudmisel oleme hakanud platsi kõrvale projekteerima jalgteed.
Joonisel näidatud perspektiivne ülekäigu koht ja paralleelkulgemine
maanteega on olemas detailplaneeringus aga suund mere äärde mitte.
Jalgtee kaugus sõiduraja servast on minimaalselt 10m.

Võrreldes eelmise versiooniga, oleme projektist ära jätnud perspektiivse
väljasõidutee Soomepoiste teele. Liikus hakkab käima Tulepaagi tee kaudu.

Kas ülekäigukoha jaoks on tarvilik teie poolt lisatingimuste väljastamine
või piisab kui situatsioon on detailplaneeringus näidatud?

Praeguses etapis ei toimu projekteerimist teisel pool maanteed, seega
piirnevad meie töömahud asfaldi servaga.

Lisan kirjale asendiplaani joonise.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.