Subject: Projekti kooskõlatus
From: "Veera Petrova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 12:03:04 +0300

Tervist,

Edastan projekti kooskõlastamiseks.

Loksa linn just väljastas ehitusloa, kuid pole Teid hk Transpordiametit 
menetlusse kaasanud.
Ehitusloa taotlus nr 2411271/10790
Veetorustik EHR kood 221467777
aadress Harju maakond, Loksa linn, 11280 Loksa-Viinistu tee// Lasteaia 
tänav// Rohuaia tn 13, EHR kood 221467777
Ehitusluba nr 2412271/07093 221467777, välja antud 07.10.2024

Lugupidamisega

Veera Petrova
Triangulum OÜ
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4w6UiqvHqqB1ACXbWW-eN5v2KfhtJyFeUeSW_mhB5yJlAIXI8xcr59sgsl4YUvDFriR0g9gTyA>

https://triangulum.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.