Subject: Traani tee 1 kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II etapp, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 16:28:09 +0300

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Traani tee 1 kinnistu
elektriliitumiste II etappi, mille käigus rekonstrueeritakse 10 kV
elektrivõrku Saku alevikus. Kokku on ka kaks ristumist TRAMi teedega.
Palun projekt kooskõlastada.

Kooskõlastuse taotlus:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EljqowlqnrdEjNLujq2WKkwBgkgRRGfgI8ml6FJl6CAOQg?e=cAJOKL>  Traani tee 1
kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II etapp (TRAM KK taotlus)

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.