Subject: Webdesktop: Harjumaa Kiili vald Kiili alev Jussinuka detailplaneeringu kehtestamise vaidlustamine
From: "Kiili Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 10:15:05 +0300

Tere

Saadame Teile Kiili Vallavalitsuse 20.09.2024 kirja nr 8-1/1829-34.

Olin selle kirja (8-1/1829-34) edastanud ekslikult Tallinna 
Transpordiametile (lisatud valla märge kirja ekslikult saatmise kohta), 
mille kohta Tallinna Transpordiametist saadeti 03.10.2024 vastavasisuline 
teade (lisatud käesolevale kirjale).

Väga vabandan tekkinud segaduse pärast.

Lugupidamisega

Urve Valdna
Sekretär
679 0260

Konfidentsiaalsusteade: Elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.