Subject: Teade ohtlikust puust Harku alevikus
From: "Sirje Metsmaker" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 10:08:02 +0300

Tere

Annan teada kuivanud puust Harku alevikus kinnistul 11401 Laagri-Harku tee
L1 (19814:001:0224). Kinnistu haldaja on Transpordiamet.

Puu asukoht märgitud failis.

Palun kuivanud puu eemaldada.

Lugupidamisega

Sirje Metsmaker
heakorraspetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5553 0403
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

„Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT“

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.