Subject: FW: Saare maakond, Saaremaa vald, Audla küla, Kidura kü 38601:001:0579, riigiteelt mahasõit
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 13:22:05 +0300

Palun registreerida infopäring ja omistada Andres Aasnale.

Tervitades
Marek

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 3, 2024 11:21 AM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: Saare maakond, Saaremaa vald, Audla küla, Kidura kü 38601:001:0579, 
riigiteelt mahasõit

Tere

Palun seisukohta mahasõidu rajamiseks 21155 Audla-Saareküla-Tornimäe-Väikese 
väina teelt seoses elamu ehitusõiguse taotlemisega Kidura kinnistule, 
kat.tunnus 38601:001:0579. Maa-amaeti kaardil esitatud lähim mahasõit 
Sillametsa kinnistule looduses puudub.
Manus: planeeritava mahasõidu asukoht Kidura kinnistule.

Lugupidamisega Alar Oll
+372 511 7178, [email-masked]
DP Projektbüroo OÜ
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.