Subject: Fwd: Liiklusväline teabevahend
From: Panduur OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 21:51:49 +0300

Tere
Firma Panduur OÜ on antud reklaamtreileri omanik. Oleme teinud Kurna
Pargi reklaamidele kooskõlastused nüüd ja ka eelnevatel perioodidel
esinevates asukohtades. Oleme läbi rääkinud, arutanud ja kooskõlastused
küsinud Rae vallalt. Selle kohale on kooskõasus RPL-2024/00148. Olime
teadlikud, et osa põllumaast kuulub riigile ja kuna kaugus teest (50+ m)
oli piisavalt kauge ei olnud vajadust kooskõlastust küsida
On juhtunud väike arusaamatus asukohaga seoses sellega, et kui me
treileri paigaldasime, siis toimusid põllul külvamistööd. Rae valla
esindaja oli meid sellest teavitanud, et antud töid teostatakse. Samuti
olid ka põllumehed teadlikud, et reklaamtreiler seal on.
Kahjuks külvitööde käigus oli keegi nihutanud treileri oma esialgsest
asukohast eemale ja tagasi ei viinud. Meie eedasime vastupidist. Kuna
antud piirkonda ei külasta sageli, siis probleemist teavitati mind täna.
Treiler teisaldatud.

Lugupidamisega
Holger Kask
Panduur OÜ
53620778

-------- Esialgne kiri --------
Pealkiri: FW: Liiklusväline teabevahend
Kuupäev: 2024-10-01 08:41
Saatja: Sulev Liht <[email-masked]>
Saaja: Panduur OÜ <[email-masked]>

-------- Algsõnum --------
Saatja: Olga Allik <[email-masked]>
Kuupäev: 01.10.24 11:36 (GMT+02:00)
Saaja: Sulev Liht <[email-masked]>
Teema: FW: Liiklusväline teabevahend

Tere Sulev,

Vt palun alloleva kirja.

Kas oskad midagi vastata?

Ette tänades,

Olga Allik
Property  and customer relationship management
[email-masked]
Mobile: +372 5329 3259
Colliers Estonia
Valukoja 8, A building, 13 floor | 11415, Tallinn, Estonia
www.colliers.ee

 From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: Monday, September 30, 2024 4:08:40 PM
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Ed: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusvälised teabevahendid on paigaldatud ilma
riigitee omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 11 Tallinna ringtee km
11,23 kaitsevööndisse sõidutee äärest 34 meetri kaugusele. Riigitee
kaitsevöönd ulatub äärejoonest 43 meetri kaugusele. Teabevahend asub
ka riigitee  teemaal mis ulatub 66 meetri kaugusele sõidutee äärest
ning mille kasutamiseks Teil puudub õigus.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus
liiklusseaduse § 53 . Nimetatud paragrahvi lg 1 järgi annab
liiklusvälise teabevahendi paigaldamise loa tee kaitsevööndisse, tee
omanik. Loa saamiseks tuleb taotlejal esitada teabevahendi joonis ja
paigutuse skeem.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele
või tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise
eest tee omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse §
2615 lg 2 kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse
§ 53 lg 8 alusel riigitee teemaalt hiljemalt 02.10.2024. a

Selgitus omavolilise tegevuse kohta ja teavitus teabevahendite
eemaldamisest saatke Transpordiametile aadressil  [email-masked]
  hiljemalt 03.10.2024.a.

Juhul, kui Teie ettevõttel on paigaldatud veel teistes kohtades
riigitee kaitsevööndis liiklusväliseid teabevahendeid tuleb ka need
eemaldada eeltöötud tähtajaks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.