Subject: Kuivanud puudest teemaal Harku vallas
From: "Sirje Metsmaker" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 09:27:51 +0300

Tere

Annan teada Transpordiameti haldusalas Harku vallaterritooriumil olevatest
kuivanud puudest alltoodud asukohtadel:

Harku alevik, Laagri-Harku tee L1 (Instituudi tee) Metsa teega
ristumiskoha lähedal;

Türisalu küla, Vääna - Keila-Joa maantee Loigu bussipeatuse lähedal.

Palun eemaldada nimetatud kohtades olevad kaks kuivanud puud.

Lugupidamisega

Sirje Metsmaker
heakorraspetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5553 0403
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

„Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT“

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.