Subject: Pärnu maakonnas Põhja-Pärnumaa vallas Lehtmetsa tee projekt
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 10:43:57 +0300

Tere.

Esitan projektile esitatud märkuste alusel korrigeeritud Lehtmetsa tee
projekti uuesti Transpordiametile kooskõlastamiseks.

1.	Oleme korrigeerinud ristmiku raadiused vastavalt Transpordiameti
esitatud märkusele.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.