Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 12101P_JTI154
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 17:17:45 +0300

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Sutlepa-Pürksi 10 kV õhuliini rekonstrueerimine (lõik mast M4 Kivi AJ ees - 
Einby AJ)", töö nr. 12101P_JTI154.
Projektlahenduse kohaselt puututakse kokku riigiteega 16122 
Nõmmküla-Aulepa-Österby tee.
Saadame taotlus projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.