Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 10:42:23 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/24206 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Mälivere küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee// Rapla vald, Röa küla, tee// 6690221 Tamme tee// 
6690221 Tamme tee L1// Juurdepääsutee lõik 250// Metsatuka// Metsavälja// 
Nurga// Seli tankla// Tallinn-Lelle-Pärnu 40,7-53,8 km// 
Tallinna-Lelle-Pärnu raudtee 292// 331// 332// 333// Tallinna-Rapla raudtee 
270// 280// Tänava (Sidekaabel (OU1132)) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja OÜ Reaalprojekt (registrikood 10765904) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu teatise nr 2411201/24206 Rapla maakonda Rail Balticuga seonduvalt 
Telia Eesti AS-i siderajatise ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 
36 lg 5 p 2 edastab TTJA ehitusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27125091>  (menetlus nr: 
452520), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister