Subject: Selgitustaotlus_28.09.2024
From: "Martin" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 28 Sep 2024 16:16:43 +0300

28.09.2024

Tere,

Transpordiameti peadirektori üldkorraldusega antud Eesti tsiviillennunduse 
julgestuskäsiraamatu (NCASP) punkt 0.7.10 sätestab nõuded 
lennundusjulgestusega seotud tööülesandeid täitvate isikute töölevõtmisele. 
Kuna viidatud mõiste on nii LennS tasandil kui ka NCASP defineerimata 
(veelgi enam - LennS säte, mis sellist mõistet tunneb on kehtetuks 
tunnistatud juba 2015 aastal), siis palun täpsustada, milliseid isikud 
konkreetsel juhul silmas peetakse? Kas selliste isikute hulka kuuluvad ka nt 
lennuettevõtjate meeskonnaliikmed, kes tagavad õhusõiduki kaitsemeetmete 
rakendamise, meeskonnaliikmed või muu personal kes vastutab õhusõiduki 
läbiotsimise eest, kauba ja posti kaitse eest jms meetmeid rakendavad 
isikud?
Lisaks palun täpsustada, mil viisil suhestub eeltoodud mõistega - 
lennundusjulgestusega seotud tööülesandeid täitvate isikute töölevõtmine - 
NCASP punktis 0.7.10.1.1 viidatud LennS § 4618 lõige 3, arvestades, et 
konkreetse säte reguleerib LennS kohaselt julgestusmeetmeid kohaldava isiku 
tunnustustamisele seatud nõudeid?

Vastuse eest tänades ja lugupidamisega,

Martin Kiuru

AVSEC Solutions OÜ
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.