Subject: Projektile väljastatud kooskõlastuse uuendamine
From: "Heli Liira" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 15:55:39 +0300

Tere.

Teedeprojekt OÜ poolt aastaid tagasi koostatud projekt: töö nr T01217
”Riigitee 11267 Kuusalu-Valkla Teeäärse kinnistu mahasõidu ehitusprojekt”.

Palume väljastada/uuendada projekti varasem Maanteameti kooskõlastus, nr
15-2/17-00014/225.

Projektis sisulisi muudatusi ei tehtud. Kontrollitud ja uuendatud
vormistus.

Kirja lisa:

1.	varasemalt väljastatud kooskõlastuse digidoc
2.	projekti failid, zip kaust T01217

Tervitades

Heli Liira
Teedeprojekt OÜ | bürooassistent | tel: 682 5717 | e-post:
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.