Subject: projekteerimistingimuste eelnõu Sõrve tee 28, Sõrve, Harku
From: "Margus Pilter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 09:20:46 +0300

Tere

Saadan läbivaatamiseks ja võimalusel kooskõlastamiseks
projekteerimistingimuste eelnõu Sõrve tee 28, Sõrve, Harku vald. Kinnistu
jääb riigitee 11412 Sõrve tee kaitsevööndisse. Saatsin kooskõlastuse
taotluse ka läbi EHR-i.

Lugupidamisega

Margus Pilter
arhitekt

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5551 4850
 <http://www.harku.ee> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.