Subject: Teabnõude edastamine lennundusjulgestusalaste arengute seminari teemade sisendi saamiseks
From: "Martin" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: Üllar Salumäe <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 14:29:54 +0300

Tere,

Seoses planeeritava seminariga edastan teabenõude Transpordiametile 
alljärgneva teabe saamiseks:

1. Mitmel juhul registreeris Transpordiamet perioodil 01.01.2023 kuni 
31.12.2023 lennundusjulgestusalaseid rikkumise (NCASP 0.8.4.2); ning
2. Mitmel juhul registreeris Transpordiamet perioodil 01.01.2023 kuni 
31.12.2023 lennundusjulgestusalaseid intsidendi (NCASP 0.8.4.2); ning
3. Mitmel juhul registreeris Transpordiamet perioodil 01.01.2023 kuni 
31.12.2023 lennundusjulgestusalaseid ebaseadusliku sekkumise akti (NCASP 
0.8.4.2); ning
3. Palun edastada ka teave, mis oli eeltoodud perioodil registreeritud 
vahejuhtumi ja/või insidendi ja või akti olemus; ning
4. Mitmel juhul registreeris Transpordiamet perioodil 01.01.2024 kuni 
01.09.2024 lennundusjulgestusalaseid rikkumise (NCASP 0.8.4.2); ning
5. Mitmel juhul registreeris Transpordiamet perioodil 01.01.2024 kuni 
01.09.2024 lennundusjulgestusalaseid intsidendi (NCASP 0.8.4.2); ning
6. Mitmel juhul registreeris Transpordiamet perioodil 01.01.2024 kuni 
31.12.2024 lennundusjulgestusalaseid ebaseadusliku sekkumise akti (NCASP 
0.8.4.2); ning
6. Palun edastada ka teave, mis oli eeltoodud perioodil registreertud 
vahejuhtumi ja/või insidendi ja/või akti olemus; ning
7. Mitmel juhul viidi perioodil 01.01.2023 kuni 01.09.2024 Transpordiameti 
poolt vahejuhtumi või intsidendi või akti puhul läbi täiendav uurimine ja 
mis olid konkreetse uurimise peamised järelmid (NCASP 0.8.4.3); ning
8. Mitmel juhul alustas Transpordiamet vahejuhtumi, intsidendi või akti osas 
väärteomenetlust (NCASP 0.8.4.4); ning
9. Mitmel juhul edastatai teave ebaseadusliku sekkumise akti kohta 
Rahvusvahelisele Tsiviillennunduse Organisatsioonile (ICAO) (NCASP 0.8.4.5).

Vastuse eest ette tänades ja lugupidamisega,

Martin Kiuru
AVSEC Solutions OÜ
[email-masked]
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.