Subject: Kutse Komsipõllu katastriüksuse piiride kättenäitamisele
From: [email-masked]
To: transpordiamet <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 12:39:49 +0000

Tere

Lp. 23175 Pühajärve-Pukamõisa tee ja  katastriüksuse omanik

Eesti Vabariik Kliimaministeerium

volitatud esindaja Transpordiamet

                                                Meie    23/09/2024

Kutse piiride ja piiripunktide kättenäitamisele

Piiri asukoha looduses kättenäitamise põhjus

Teatan Teile kuuluva 23175 Pühajärve-Pukamõisa tee (60802:003:1864) ja
(60802:003:1115)   katastriüksusega piirneva Valga maakond, Otepää vald, Komsi
küla, Komsipõllu (60802:003:1863) mõõdistamisest. Mõõdistamise toiminguks
Komsipõllu katastriüksuse jagamine Eesti Raudtee õgvenduse projekti raames.
Tellijaks on Maa-amet.

Ühisel piiril on kolm ühist  tähistatud piiripunkti: varasemast on säilinud
neist piiripunkt nr 15 piirimärgiks metalltoru.

Piiripunktides nr 12 ja 13 on hävinud piirimärgid taastatud käesoleva töö
käigus.

Piirikirjeldus- Komsipõllu

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

12

metalltoru

sirgjooneline

-

taastatud

-

13

metalltoru

*teemaa serv

*7m tee teljest -

taastatud

-

15

metalltoru

-

-

olemasolev

-

Aeg ja koht

Kutsun Teid nimetatud katastriüksuste ühiste piiri ja piirimärkide
kättenäitamisele 03/10/2024 algusega kell 13.00 piiripunkt nr15 juures. Piiride
ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel looduses. Oma
soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel ja kindlakstegemisel
palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Kutse saatmisega loetakse piirimärkide asukohad ja nende alalhoiu kohustus
kinnisasja omanikule teatavaks tehtuks ja omanik piiride asukohaga nõustunuks
(maakatastriseaduse § 17 lõige 6), välja arvatud juhul, kui ilmneb piiride
kindlakstegemise vajadus. Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb
need esitada hiljemalt piiri kättenäitamisel looduses. Teie poolt esitatud
märkused, taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, mida
saate

allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate ilma piiride kättenäitamiseta
piiriprotokolli allkirjastada.

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või piirimärke
iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

MaamõõtjaMaakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

Lisad: Piiripunktide ja piiride skeem, Piiride kindlakstegemist selgitav skeem

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.