Subject: Küsimus projekteerimistingimuste kohta- Mustvee bussijaam
From: "Kristiina Ratnik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 09:54:24 +0300

Tere

Tinter-Projekt OÜ koostab põhiprojekti Jõgevamaal Mustvee linnas
bussiooteala kohta. Vallamaal asuv kinnistu, millel asub momendilgi
bussijaam (Tartu tn 3, tunnus 48501:006:0041), külgneb Tartu tn-ga, mis
kuulub riigitee koosseisu. Projekti käigus on vallal soov lisada Tartu
tn-le valgustatud ülekäigukoht (eskiisil idapoolseim, ülejäänud kohtades
markeering uuendatud). Meie küsimus on, kas on vajalikud küsida teie käest
tingimused või piisab kooskõlastamisest, kui asi nii kaugele jõuab?

Manuses kaasas projekteerimisülesanne ja meie poolt koostatud esmane
eskiis.

Aitäh ette.

Lugupidamisega

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

52 112 67

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.