Subject: Rapla Kesklinna Kooli Suurjooks (26. september, 2024.)
From: "Allar Antson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 11:17:58 +0300

Tere!

Olen Rapla Kesklinna Kooli kehalise kasvatuse õpetaja Allar-Raul Antson.

Korraldame iga-aastast traditsioonilist Rapla Kesklinna Kooli Suurjooksu,
sel aastal juba 42. Olen peakohtunik.

Distants on ligi 5 km, millest 2 km on riigimaanteel – Tee 20125 Rapla
ümbersõit km 0,2-2,2.

Õpilased liiguvad teepeenral, mille märgistame koonustega ise. Samuti
paneme üles tahvlid, mis informeerivad sõidukijuhte, et toimub võistlus.

Lisaks on väljas eraldusvestiga täiskasvanud kohtunikud antud teel.

Manuses on vastav loa taotlus avaliku ürituse korraldamiseks.

Lugupidamisega

Allar-Raul Antson

533 29 440

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.